19 Ağustos 2015

Pastel Day Long Lipcolor Likit Rujar // 15-16-19


Merhaba Pastel in bu likit ve kalıcı rujlarını duymayan yoktur sanırım.Markanın bu serideki renk skalasını çok sevdim.Nerdeyse tüm renklerini almak istiyorum.Şimdilik bende 3 rengi var.Renklere geçmeden önce rujların yapılarından bahsetmek istiyorum.
Bu rujlar kremsi likit yapıda rujlar.Sürdükten kısa bir süre sonra sabitleniyorlar.O yüzden taşırmadan sürmeye dikkat diyorum.Sabitlendikten sonra ne yazikki dudakta gerginlik ve kuruluk hissi oluşuyor.Benim tek sevmediğim özelliği bu.Ama şimdiye kadar denediğim tüm kalıcı rujlar bu şekilde malesef.Bu rujları kullanmadan önce dudaklarımı güzelce nemlendirip öyle bu ruju kullanıyorum.Gün içinde de gerilme hissedip rahatsızlık hissettiğimde yine üzerine bir lipbalm sürerek bu rujlarla iyi anlaşmanın yolunu bulmuş oldum.Kalıcılıkları inanılmaz.Yiyip içsemde uzunca bir süre dudaktaki rengini koruyorlar.
Bende 15-16 ve 19 numaralı renkleri var.




En sevdiğim ve en çok kullandığım rengi 15 numara..Benim dudağımdaki duruşu içinde hafif pembelik bulunan bir kahve.


16 numara ise içinde turunculuk bulunan bir kırmızı.Aslında nar çiçeği rengi de diyebiliriz.Sanırım ben kırmızı tonlarında hep içinde turunculuk olanları tercih ediyorum.Kendime daha çok yakıştırıyorum.Elimde ki çoğu kırmızı hep turuncu alt tonlu..


19 numara ise nefis bir vişne çürüğü..Pürüzsüz ten bolca rimel ve bu ruj en çok kullandığım makyajlardan biri..


Rujların fiyatları 18-20 lira civarında diye hatırlıyorum.Ben watsons tan satın almıştım.Siz Pastel in online sitesinden de bakabilirsiniz.

4 yorum:

  1. pastel aldı başını gidiyor :) dediğin gibi sabitlendikten sonra kurutuyor ben malesef o yüzden çok özel günler haricinde kullanamıyorum bu tarz ürünleri :( dudaklarım normalden daha hasas olduğu için onlar bana bakıyor ben onlara ama süremiyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet dudaklariniz hassassa sıkıntı yaratabilir malesef :(

      Sil
  2. bu üç renk te benim için fazla koyu :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 15 numara aslinda koyu bir renk degil dudakta durusu ozellikle de...herkesin kendi tercihi zevki tabi ..

      Sil

düşüncelerinizi benimlede paylaşın :))