23 Haziran 2015

Maybelline Colossal Kajal Göz Kalemi


Herkese merhaba bugünün yazısı Maybelline markasının colossal kajal siyah göz kalemi.Bu kalem ilk çıktığı zaman reklamlarda Merve Boluğur un gözlerinde simsiyah duruşuyla dikkatimi çekmişti.Yalnız ne yazikki iddia edildiği kadar simsiyah bir göz kalemi değil.Hatta siyah rengini ikinci katta veriyor diyebilirim.Asansörlü bir kalem.Dolayısıyla kalemtraş gerektirmediği için böyle ürünleri pratik buluyorum.



Sürümü kolay yumuşak bir kalem.Genelde gözümün iç kısmına kalem çekerken göz içlerim biraz acır.Gözlerim biraz hassastır.Colossal kajalda öyle bir sorun yaşamadım.
Kalıcılık konusunda bence orta karar.İddia edildiği gibi 12 saat kalmasa da gözümde akmadan 6 saat kadar durdu..Aşağıdaki resimde gözümün içinde colossal kajal var.Resim sürdükten yaklaşık 6-7 saat sonrasına ait.Alt resimde akmış gibi gözüken göz kalemi değil kirpik diplerine far sürmüştüm yanlış anlaşılmasın.


Aşağıdaki resim ise sürdükten yaklaşık 4 saat sonra çekilen bir resim.Sadece göz içindeki colossal kajal..


Benim için olumsuz yanı kirpik diplerinde akma yapmasada göz içlerimde bazen birikme yapıyor ve pek hoş gözükmüyor.Bitirmek için sürekli bu aralar bu kalemi kullansam da benim için vazgeçilmez değil.Ama 10 lira gibi bir fiyatı olduğunu da düşünürsek denemeye değer diyebilirim.O abartılmış reklamı izleyip beklentileri yüksek tutmasaydım belki de daha bile çok sevebilirdim.Siz bu kalem hakkında ne düşünüyorsunuz?


3 yorum:

  1. sanırım almıştım denemeye ama hala deneyemedim :-(( kışa kaldı artık..

    YanıtlaSil
  2. maalesef gözlerimde diil 12 saat 2 saat bile kalmadı ki dışardaydım ilk kullandığımda sürekli elimde ayna göz kapağıma bulaşan yerleri temizlemek durumunda kaldım :(
    altında maybelline color tattoo farım vardı ki bu fardan ciddi çok memnunum kesinlikle göz kapağımı çok güzel sabitliyor üzerine kullandığım kalemlerin akmamasını dağılmamasını önlüyor ama o bile başarısız kaldı colossal kajalda.

    YanıtlaSil

düşüncelerinizi benimlede paylaşın :))