8 Haziran 2015

Maybelline Affinitone Concealer


Haftanın ilk yazısı Maybelline markasının uzun yıllardır kullandığım concealerı..Öncelikle baştan söyleyeyim göz altı morluklarınızı kapatmak için bu ürünü alacaksanız bence almayın.Çünkü bende o konuda hiçbir işe yaramadı.
Ben Affinitone concealerı göz çevremi ve yüzümü aydınlatmak için kullanıyorum.


Gözaltı çizgilerime minimum seviyede doluşunu,kalıcılığını,hafif yapısını ve doğal duruşunu seviyorum.Bu kaçıncı tüp hatırlamıyorum bile...


Bendeki rengi 1 numara nude beige.Elimdeki diğer kapatıcılara göre pembe alttonlu bir renk.


Göz altı morluklarım olduğu zaman ilk önce benefitin Boing kapatıcısı ile gözaltlarımı kapatıp daha sonra Affinitone ile göz çevremi aydınlatıyorum.Göz çevreniz çok kuruysa bu kapatıcıyı göz çevrenizi nemlendirerek kullanmanızı tavsiye ederim.

4 yorum:

  1. bunu kullanmadım hiç ama yazdım listeye..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yoğun kapatıcılık aramıyorsan deneyebilirsin fena bir ürün değil..

      Sil
  2. Allıkları renk vermiyor bu da kapatıcılık sağlamıyor drmek ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet aydınlatıcı görevini daha çok görüyor ;)

      Sil

düşüncelerinizi benimlede paylaşın :))