16 Haziran 2015

Max Factor Masterpiece Transform Maskara



Uzun zamandır maskara incelemesi yapmıyordum.Oysaki elimde bir ton maskara var.Bu yazımda daha önce birçok makyaj bloğunda da gördüğünüz Max Factor ün son zamanlardaki en iddialı maskarasını inceleyeceğim.Öncelikle ambalajını çok beğendim.Zaten siyah ve altının uyumunu her zaman sevmişimdir ve şık bulmuşumdur.



Fırçasına gelecek olursak plastik silikon fırçalardan.Fırçanın dişleri çok sık değil bu yüzden de uyguladığınızda çok fazla topaklanma yapmıyor.


Maskaranın 2 kat uygulanmış hali bu şekilde..Kirpiklerimi ayırması diğer kullandığım maskaralara göre çok daha iyi çünkü benim kirpiklerim gür ve çok karışıktır bu hali alması pek kolay olmuyor :))
Makyajımı 5 dakika da yapabilirim ama düzgün maskara sürmek için bana uzun bir süre vermeniz lazım:))


Pek fazla topaklanma yapmıyor.Kirpikleri uzatıyor.Ama hacim vermesi bence yeterli değil.Hacimli bir görüntü istiyorsanız 2 kattan fazla uygulamanız lazım.Ben simsiyah kirpiklerden hoşlanıyorum bu yüzden verdiği siyahlık hoşuma gitti.Kullandığım süre boyunca akma dağılma gibi bir problem yaşamadım.Kipikleri kıvırma konusunda da sevdim.


Maskarayı temizlerken de hiç sorun yaşamadım.Kolay bir şekilde temizleyebildim.Bence bu maskaranın tek olumsuz yanı pek fazla volum vermemesi.Ben kirpiklerimde volume zaten ihtiyaç duymuyorum bu yüzden benim için sorun olmuyor.Ama sizin hacimli kirpiklere ihtiyacınız varsa birkaç kat üst üste uygulayarak kullanırsanız belki sevebilirsiniz.Kısacası ben bu maskarayı çok sevdim ve bu ara elim başka bir maskaraya gitmiyor.Yakında favoriler yazımda da zaten göreceksiniz.Fiyatı sanırım 42 tl.Watsons ve Gratis lerden indirim zamanında daha uygun fiyata satın alabilirsiniz.

8 yorum:

  1. fiyatı biraz pahalı ama denenebilir bir indirim zamanı fena değil gibi..

    YanıtlaSil
  2. canım gratiste max factor var mı ben göremedim

    YanıtlaSil
  3. Senin kirpiklerin zaten muhteşem canım.Bende hiç sendeki gibi durmadı.Eh işte bir rimel bence :P

    YanıtlaSil

düşüncelerinizi benimlede paylaşın :))