12 Haziran 2015

Estee Lauder Perfectly Clean Tonik



Bu yazımda yine uzun zamandır kullandığım bir cilt bakım ürünümden bahsedeceğim size.Perfectly Clean serisinin temizleyicisi ile birlikte satın almıştım.
Bu tonik cildi canlandırmayı,gözenekleri sıkılaştırmayı,cildi tazelemeyi çok iyi başarıyor.
Hemde bunu yaparken içinde alkol olmasına rağmen cildi kurutmuyor.Bütün cilt tipleri için uygun.Aynı zamanda arındırma özelliği de var.


Yüzümü silerken hafif bir yanma hissediyorum fakat hemen geçiyor.Genelde içinde alkol olan tonikleri sevmiyorum.Bu tonikten memnun kaldım fakat içerik açısından pek masum olmadığı için bittikten sonra daha doğal bir tonik denemeyi düşünüyorum.Şimdilik tekrar almayı düşünmesem de cildimdeki etkilerini beğendiğim için ilerde belki tekrar satın alabilirim.Ürün 200ml ve satış fiyatı 93tl.


6 yorum:

  1. Neden alkol koyarlar ki :( benim seboreik dermatitim var, yüzümü mahvediyor.

    YanıtlaSil
  2. alkol fazla yağı aldığı için çok takılmıyorum ona ama bunu fiyatı biraz fazlaymış ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim cildim yağlı olmadığı için normalde alkol olan tonikler cildimi geriyor ama bu tonikte o sıkıntıyı yaşamadım estee lauder ın fiyatları malesef öyle :/

      Sil
  3. Güzel bir ürüne benziyor bende bu markanın tonigini kullanmıştım çok memnun kalmıştım. Fiyat olarak gerçekten yüksek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet fiyatları biraz yüksek :( ama gerçekten faydasını gördüm

      Sil

düşüncelerinizi benimlede paylaşın :))