3 Kasım 2014

Flormar Eyebrow Fixator Maskara


Daha önce hiç kaş sabitleyici bir ürün kullanmadım.Kaşlarımı da doldurmuyorum.Free takılıyorlar :)) Kaşlarım genel yapısı itibariyle düşük değiller.Fakat bazen bu tarz bir ürüne ihtiyaç duymadım da değil.Bu yüzdende Mac ten böyle bir ürün almaya karar vermiştim.
Mall of İstanbul daki Flormar mağazasında böyle bir ürün olduğunu görünce denemek istedim.

Yorumlarıma gelecek olursak.Ben memnun kaldım.Ürün ambalaj olarak maskara formunda ve minik bir plastik tarak şeklinde.



Renksiz şeffaf jel yapısı var.İlk sürüldüğünde ıslak duruyor.İlk önce bu şekilde mi kalacak diye korktum ama birkaç dakika içinde sabitlendi.Ben makyajımı çıkarana kadar da kaşlarım taradığım şekilde kaldı.Şekli bozulmadı.Yapısı fazla ıslak olduğu için bence uygularken fırçaya çok fazla ürün almamak lazım.



                                                    ♥okuduğunuz için teşekkürler♥


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

düşüncelerinizi benimlede paylaşın :))