18 Ekim 2014

YSL Dare to Glow


Oldukça dikkatli kullanılması gereken bir aydınlatıcı olduğunu düşünüyorum.Çünkü çok fazla parlıyor.Ya da bendeki rengimi bu şekilde bilemiyorum.Aslında ben bu ürünü direkt olarak tenime uygulamıyorum 
 Cildime hafif bir parlaklık ve canlılık gelsin istediğim zaman bu ürünün çok az bir miktarını kullandığım fondöten ya da bb kreme karıştırıp o şekilde kullanıyorum.Çünkü direkt kullanımında cildim aşırı parlıyor.Disko topuna yakın bir hal alıyor :) Ürünün ambalajı çok kullanışlı.Kullanmak istediğiniz kadar ürün geliyor ziyan yok ..


Ürünün bendeki rengi 3 numara naughty pink ..İsminden de anlaşıldığı üzere çok yaramaz bir pembe :)Direkt uygulandığında duruşu şu şekilde 



Oldukça parlak...Heleki beyaz tende direkt uygulamak bence çok doğru bir seçim değil.Çünkü sizi daha da beyaz gösteriyor.Benim gibi kullanırsanız eğer oldukça sağlıklı bir görüntü elde edebilirsiniz.Özel günlerde şiddetle tavsiye edilir ;) 
Mac inde buna benzer bir ürünü var aslında,altın tonlarında olan rengini almayı düşünüyorum.
Önerirmisiniz kullananlar yorumlarınızı bekliyorum :))


♥ okuduğunuz için teşekkür ederim ♥



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

düşüncelerinizi benimlede paylaşın :))