9 Ekim 2013

Physicians Formula Sexy Booster Sexy Glow Allık


Sevdiğim Tarafları; 

*Bu allığı tercih etmemin en büyük sebebi içerik bakımından oldukça temiz bir marka olması.İçeriğinde paraben bulunmaması.

*Rengi çok şeker.Belki esmerlerde pek belli olmayabilir.Çünkü çok çok açık bir pembe...
Hafif ışıltılı bir allık.

*Ambalajı görünüşte çok sevimli.

Sevmediğim Tarafları ;

*Tasarım yönünden çok şık olmasına rağmen kutusu oldukça dayanıksız çok kaliteli olduğunu düşünmüyorum.Birkaç kullanımda allık kutudan ayrılıyor.

*Çok zor renk veriyor.Pigment bakımından zayıf...Sık kıllı bir fırça ile uygularsanız daha iyi sonuç alabilirsiniz.Ben expert face brush ile uyguluyorum.

*Kokusu beni inanılmaz rahatsız ediyor.Ağır şekerli bir kokusu var.Tabi bu tarz şeyler kişiden kişiye değişir bana kötü gelen bir kokuyu belki siz beğenebilirsiniz. 

Sonuç olarak bittiğinde tekrar almayı düşünmediğim bir ürün...

4 yorum:

  1. Bu allıkla Happy Booster arasında kalmıştım. Sayende kararımı verdim şu an :)

    YanıtlaSil
  2. Çok şeker görünüyordu gözüme ama kendisi kutusu kadar şeker değilmiş anlaşılan :)

    YanıtlaSil

düşüncelerinizi benimlede paylaşın :))