27 Ağustos 2013

MUA Kalem Rujlar & MUA Yurt Dışı Alışverişi Bilgi


Ürün yorumlarımdan önce Mua yurtdışı alışverişlerim hakkında bilgi vermek istiyorum.Bu konuda birkaç mail aldım burdan cevap vermek istiyorum.Öncelikle ben bu siteden 4-5 defa alışveriş yaptım.Hem fiyatlarının uygun olması hemde kalitesinin oldukça iyi olması beni cezbetti.Şimdiye kadar çok şükür bütün alışverişlerim oldukça hızlı ve sorunsuz oldu.Fakat yaklaşık 2 ay kadar önce bir arkadaşım benim ısrarımla bu siteden alışveriş yaptı ve hala gelmedi.Artık gelmezde..Site ürünleri gönderdi yüksek ihtimalle de paket Türkiye de gümrükle ilgili bir sıkıntı olsa haberi olurdu diye düşünüyorum.Ptt nin dağıtımıyla alakalı bir problem olduğunu düşünüyorum.Ama öğrenemiyoruz ptt barkod numarası olmadan kontrol edemiyormuş.Malesefki site barkod numarası vermiyor para iadesi de yapmıyor.Mua müşteri hizmetlerinin tek söylediği şey gelir bekleyin....Bu yüzden size bu siteden rahatlıkla alışveriş yapabilirsiniz asla diyemem.Benim bile gözüm korkttu açıkçası.Yani görüldüğü üzere şans işi gelmeme ihtimali her zamanki gibi var onu göze almak lazım ya da alışveriş yapmamak :)
Şimdi ürün yorumlarıma geçebilirim :))


Mua nın bu kalem rujlarını çok sevdim.Naneli kalem rujlar...Dudağınıza sürdüğünüz de dudaklarınızı nane ferahlığı sarıyor.Ama çok yoğun değil hafif bir ferahlık.Yoğun renk vermiyorlar.Renk vermesi aynı Clinique nemlendirici kalem rujları gibi.(en son çıkan clinique intense ler gibi değil)Dudağı güzel nemlendiriyor.Hafif renk vermesi dudağı yeterince nemlendirmesi ile günlük kullanım için çok uygunlar.
Fiyatıda sanırım yaklaşık olarak 9-10 liraya falan denk geliyor :))

Justıfy; Uzaktan kırmızı gibi gözüksede aslında turuncu tonlarında bir renk..


Broken hearted; 


Runway; 


broken hearted-runway-justıfy




1 yorum:

düşüncelerinizi benimlede paylaşın :))