15 Ağustos 2013

Bitenler


1)La Roche Posay Termal Su : Yazın en çok kullandığım ürünlerin başında termal suları geliyor.Ben sadece yüzüme değil banyodan sonra vücudum içinde termal su kullanıyorum.Cildimi çok rahatlatıyor. Termal su kullandıktan sonra yüzüme nemlendirici sürdüğümde sanki cildim daha iyi nemleniyormuş gibi hissediyorum :)) Daha önce vichy ninkini denemiştim.İkisininde etkisi aynı.Şimdi de Avene markasınınkini deneyeceğim.Dermoeczanem alışverişinde büyük boy almıştım zaten.

2)Vichy 3 İN 1 Temizleyici Solüsyon : yazısını okumak için tık tık .

3)Bioderma H2O : Bu ürünle ilgili pek birşey söylememe gerek yok.Herkesin kullandığı ve çok sevdiği bir ürün.Benim için tek eksiği göz makyajını çok başarılılı çıkartamaması.Yani göz makyajını çıkartırken birazcık uğraştırıyor.Onun dışında çok pratik bir ürün.Pamuğa biraz döküp makyajını temizle yat :))

4)RO'S Argan Body Conditioner : Bu üründen de çok çok memnun kaldım büyük boyunu almayı düşünüyorum.Yine çok pratik bir ürün hemde vücudu inanılmaz güzel nemlendiriyor.Banyodan sonra benim gibi vücut nemlendiricisi kullanmaya üşenenlerdenseniz koşun hemen alın derim ben :)
Yazısını okumak için tık tık .

5)John Frieda Frizz-Ease Yoğun Nemlendirici Bakım Maskesi : Watsons alışverişimde yenisini alıp kullanmaya başladım bile..Boyadan dolayı kurumuş saç uçlarıma çok iyi geldi.Saçları güzel nemlendiriyor.Ben sadece saç uçlarıma kullanıyorum.Kırlımasını yavaşlattığını ve dediğim gibi çok güzel nemlendirdiğini düşünüyorum.Yoğun nem maskesi arayanlara önerebilirim.Banyoda saçlarım için kullandığım iki maskeden bir tanesi.Bunu nem vermesi için diğerini de onarım için kullanıyorum. (organix markasının bir maskesi 1 kutu bitirdikten sonra yazısı gelecek) Kokusu da çok güzel ve saçları yumuşacık yapıyor.



10 yorum:

  1. Bioderma Sensibio H2O ile La roche posay termal suyu ben de çok severek kullanıyorum:)

    YanıtlaSil
  2. lush ın urununu merk ettim bakıyorum hemen yorumlarına :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özellikle benim gibi Üşengeçsen tavsiye ederim :>

      Sil
  3. Zuhal'in dediği gibi H2O ve LRP termal su benim de favorilerim!:)) Ben de Vichy'nin temizleyici losyonuna başladım, şimdilik memnunum.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben ondan daha Çok memnun Kaldım fakat bioderma stoğUM olduğu için Sonra alacağım

      Sil
  4. Lush'un ürünleriyle ilgili yorumları gördükçe İzmir'deki tek mağazası da kapandığı için kahroluyorum :( Daha güzelleri de senle olsun bu ürünlerin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol Canım :) internetten sipariş verebilirsin ki... ya da benim çekilişime Katil Lush paketiM var :)

      Sil

düşüncelerinizi benimlede paylaşın :))