31 Mayıs 2013

Maybelline Dream Fresh BB Krem


Kullanmaya başlayalı çok uzun zaman oldu.Yazısını yazdığımı sanıp bir köşeye atmışım :S Bir köşeye atmamın sebebi kendisini bir türlü sevemediğimden...Neler vaat ettiğine ve benim düşüncelerime geçelim;
1-Doğal ışıltı kazandırır.
Ben öyle olduğunu düşünmüyorum.Kullandıktan sonra yüzümde gözle görülür bir ışıltı gözlemlemedim.
2-Cilt tonuna uyum sağlar,
Doğru.Sürdükten kısa bir süre sonra kendi cilt tonumla bütünleşti.
3-SPF 30 ile uv ışınlarından korur.
Bu artı bir özellik.
4-Gün boyu nemlendirir.
Kısa süreli bir nemlendirme sağladığı doğru fakat gün boyu...O kadar değil..
5-Cilt kusurlarını kapatır.
Kesinlikle katılmıyorum.En ufak bir şeyi bile kapatmıyor.Bana göre bb kremler içinde kapatıcılığı en az olanlardan biri.
6-Yağ içermez.
Kullandığım sürede herhangi bir yağlanmaya parlamaya sebep olmadı.
7-Gözle görülür pürüsüzlük sağlar.
Hadi canım :)
8-Taze bir görünüm sağlar.
Kısmen ...
Ben bu kremi sevemedim sanırım yüzüme sürdüğümde pek bir fark gözlemleyemediğim için sevememiş olabilirim...:S Bendeki en açık rengi.Yinede cilt kusurlarınız yoksa alıp kullanabilirsiniz.Sevmedim diyede çok ta kötü olduğunu söyleyemeyeceğim :) Orta karar bir bb krem ..




14 yorum:

  1. :) bende hayatımın bb kremi diyorum buna 1 taneyi bitirdim 2. ye geçtim :) doğru kapatıcılığı zayıf ama ben üstünden kapatılması gereken yerlere kapatıcı uyguluyorum :) çünkü tam yaz için bir bb krem hafif ciltte güzel doğal bir ışıltı veriyor :) annem ve ben müptelası olduk :):) işte her tene her ürün iyi gelmiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. memnun kalmana sevindim :)) benim içinde en iyileri missha ve dior .. hiçbir bb kremi onlar kadar sevemedim ama uygun fiyatlı olarak garnier ve pure beauty de çok iyi

      Sil
    2. adanada missha ve dioru bulmak biraz problem canım :):):) garnier da bende akne problemi yapıyor :) pure beutyi o zaman maybellinem biter bitmez alıp denicem

      Sil
  2. maybelline fondöteni gönül rahatlığı ile kullanıyorum ama bb krem e cesaret edemedim.

    gerçi sadece maybelline için değil hiç bir markada kullanmayı denemedim doğrusu :)

    yorumun için teşekkür ederim :)

    http://jassmeenmode.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende maybelline fondötenlerini yıllarca kullandım özellikle affinitone dan çok memnun kalmıştım.maybelline ürünlerini genel olarak seviyorum ama bunu sevemedim işte :)
      yaz için özellikle bb krem denemelisin bence..

      Sil
  3. Benim hiç bb kremim yok :S Aslında yaz geliyor diye almak istiyorum. Önerilerin var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. missha yı öneririm ben..garnier da güzel ama en son çıkanı hafif yapılı blogta yazıları var istersen bir incele :) watsonsta satılan jasmin bb krem de güzeldi ama artık satılmıyor :S

      Sil
  4. Bende aksine bayılıyorum bu bb kreme,birisi bitincede garnier alıcam herkez çok memnun ondan bakalım sonuç bende ne yönde olucak (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ilk aldigim bb krem bu olsaydi muhtemelen sevebilirdim ama okadar cok bb krem kullandm ki sonra bunu deneyince haliyle sevemedim yani napimm ;)

      Sil
  5. bende garnierin BB kremini beğenmedim mesela maybelline ise favorim. Yüzüme gençlik ışıltısı kazandırıyor diyeyim. SAnırım Cilt tonu önemli .Bu krem bence pembe alttonlulara uyuyor. sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. garnier in en son çıkanımı ilk çıkanımı hangisini kullandınız??

      Sil
  6. merhaba çok güzel bi anlatım olmuş bi sorum var bu maybelline'in dream pure ve dream fresh arasındaki fark nedir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba bana gore dream fresh hafif yapili ve cok kapatici ozelligi yok dream pure ise daha yogun ve kapatma ozelligi daha fazla..sevgiler

      Sil

düşüncelerinizi benimlede paylaşın :))