28 Mayıs 2013

Mac Frankly Scarlet Powder Blush


Mac Frankly Scarlet kırmızı pembe arası renge sahip mat bir allık.Görünüşte kırmızı ağırlıklı dursada yanakta kırmızı-pembe değişik bir renk alıyor.Resimlerde rengini tam olarak yansıtmıyor.Dikkatli kullanılması gerekli çok yoğun renk veriyor.Özellikle beyaz tenliler fırçaya az bir miktarda alıp fırçayı silkeleyerek kullanmalı.Oldukça canlı bir renk..Esmer tenlilerin daha rahat kullanabileceğini düşünüyorum.Beyaz tenliler de dikkatli kullanırlarsa bir sıkıntı olacağını sanmıyorum.Ben çok beyaz tenliyim ve en sevdiğim allıklarımdan birisi.Ama zaten söz konusu M.A.C ise şimdiye kadar sevmediğim hiç bir ürünü olmadı.




10 yorum:

  1. Kırmızı allık arayışımda hiçbir şey bulamazsam bunu alırım demiştim ama deneyince pespembe olduğunu gördüm. :D Aslında çok güzel ve yazlık bir renk, güzel günlerde kullan. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında pespembe bir allık değil kırmızdan pembeye dönük bir renk ama demekki ten rengine göre farklılık gösteriyor.Kırmızı allık olarak Nars Exhibit a denedin mi??

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Bende aldim bunu aslinda alirken cok begenmistim sonradan cok kirmizi geldi. Bir kere daha sans vereyim su yazindan sonra:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) küçük dokunuşlarla uygularsan bence güzel bir allık..

      Sil
    2. Hemen deneyecegim. Tesekkur ederim**

      Sil
  4. Ahh ah MAC ve allıkları <3 çok güzel güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  5. ne güzel bir renkmiş pigmentasyonu da müthiş tabi..

    YanıtlaSil

düşüncelerinizi benimlede paylaşın :))