31 Mayıs 2013

#DİREN GEZİ PARKI #


 *resim alıntıdır.

7 yorum:

  1. Sen yanmasan, ben yanmasam, biz yanmasak nasil cikar karanliklar aydinliga?

    YanıtlaSil
  2. canım cicileydinin yazdıklarına prim verme kaçç gündür birbirlerini yiyorlar twiitterdan karşılıklı rencide etme durumu.birbirlerinden intikam alıyorlar hatta cicleydinin yazsının altına yorum yazıyorum siliyor ve asla hakaret etmiyorum

    YanıtlaSil
  3. canım cicileydinin yazdıklarına hiç takılma kaç gündür karşılıklı saçmalıyorlar yalnız ben de yorum yapıyorum hakaret de etmıyorum ama yayınlamıyor cicleydi.yaptıkları karşılıklı seviyelerini gösteriyor

    YanıtlaSil
  4. canım şu olaylar başlayınca bir grup dedi ki ona sen neden tepkisiz kalıyorsun diye iyiniyetli olarak onunda kendileri gibi düşündüğünü sandılar sanırım. o da anlatmak yerine tepki koydu.sonra karşılıklı tehdite döndü sen şunu yaptın sen kullanılmış hediye gönderdin.çok zavallıca davranışlar.bence herkes kalitesini gösterdi.yalnız anlamadığım ben cicileydiye bişey demedim yapmadım yorumlarımı yayınlamıyor yaptığın çok çocukca yazdım.yani madem hediye istiyorlardı neden başka zaman değil de şimdi yazıyor.yani burası blog zaten kimin ne için yazdığı çok belli.saldırmaya ne gerek var?

    YanıtlaSil

düşüncelerinizi benimlede paylaşın :))