21 Ocak 2013

KALYON TIRNAK BAKIM ÜRÜNLERİ

size favori olan tırnak ürünlerimden bahsetmek istiyorum.uzun zamandır tırnaklarım havasız kalmıştı.Ojesiz bakımsız tırnaktan hoşlanmam ben.genelde hep ojeliyimdir.Dolayısıyla da tırnaklarımda sararmalar soyulmalar oluşmaya başlamıştı.tırnaklarımın hava alması için artık oje sürmeye ara vermem gerekiyordu ki o  korkunç tırnaklarla dolaşmak pek mümkün değildi.Çok şükür dolaşmadımda.Çünkü bu ürünler benim imdadıma yetişti:) 
şimdi tek tek açıklayalım:)
kalyon bakım yağı:içinde E vitamini badem yağı jojoba lemon ginseng nilüfer çiçeği gibi bolca yağ bulunan tırnak ve tırnak etlerini koruyan düzenli kullanıldığında yumuşacık yapan bir ürün.her gün rahatça kullanabilirsiniz.fırçasıyla tırnak ve tırnak etlerinize sürüp masaj yapmanız yeterli.ben hayatımda hiç manikür yaptırmadım.ellerimde fena sayılmaz.tırnak etlerim birazcık sertti bu yağ sayesinde yumuşamaya başladı.bundan sonra hep kullanacağım bir ürün.
tırnak ve tırnak eti peelingi:içinde bambu ve hindistan cevizi özleri var.peeling olduğu için hafiften pütürlü bir yapısı var.tırnak ve tırnak etine sürüyorsunuz 1dkka boyunca yavaşça masaj yapıyorsunuz.bu peeling benim soyulan tırnaklarıma çok iyi geldi.
tırnak beyazlatıcı cila:bu grup içerisinde benim en favori ürünüm:)sararan tırnaklarıma anında etki etti.gözle görülür fark diye buna denir:)kuru temiz tırnağa uyguluyoruz.
oje kurutucu:ojeyi sürdükten bir 30 saniye kadar sonra tırnaklarımıza uyguluyoruz.fırça değil sprey şeklinde bir ürün.hemen kuruttuğu doğru.dar zamanlarda kurtarıcı olabilir.yağlı yapısıylada tırnakları nemlendiriyor.güzel beğendim:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

düşüncelerinizi benimlede paylaşın :))